Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ינון מגל - בן כספית שוב נטש את השידור אחרי עימות עם ינון מגל ערוץ 7 / News, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות.

ינון מגל - ×'ן כספית שו×' נטש את ×"שי×"ור אחרי עימות עם ינון מ×'ל ערוץ 7 / News, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות.. יזכר, יהיה לו זכר, יהיה לו המשך. ישנם דברים שנאמרו בין ידידים. ינון ביקש להשתחרר אמש מתפקידו כיור הסיעה ונעניתי לבקשתו. Yinon elisha magal was born and raised in bat yam. לא ממש, אני עושה לביתי וטוב לי, זה מחיר גדול להיות בציבוריות הישראלית, אני שילמתי מחיר מאוד מאוד יקר, מה שעברתי היה מחיר מאוד גדול בבוא היום נספר.

tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל: פגיעתם קשה, לעיתים בחפים מפשע, אבל זה כמובן לא מעניין. ינון, מן נין ונכד, מבנין נפעל, רצונו לומר כמו שהבן זכר האב כן יהיה שמו זכר לו לעולם למעשיו הטובים שיעשה. את שירותו הצבאי, בדומה לבנט, העביר כקצין בסיירת מטכל. העיתונאי ינון מגל מצטרף לערוץ 20 ויגיש יחד עם שמעון ריקלין תכנית אקטואליה יומית בשעה 19:00.

×
×"מכת×' ×"פתוח של ×"מתלוננת × ×'×" ינון מ×'ל לך ×"×'ית×" ×—×"שות Themarker from img.haarets.co.il
• ינון מגל ובן כספית ניסו ברדיו 103fm להבין: לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה! הנהלת וואלה מבהירה כי החברה והאחראית על הנושא בחברה לא קיבלו תלונה כלשהי נגד ינון מגל בתקופת העסקתו בחברה וגם לא לאחר מכן. שכחת מה ההבדל בין עיתונאות לבין דוברות. ינון מגל ואהוד אולמרט | צילום: ינון מגל התנצל הבוקר (רביעי) בפני שותפתו להנחיית תוכנית ברדיו 103 אף־אם על כך שתהה למה את לא מתלוננת עכשיו כשחשפה כי נאנסה בהיותה בת 20. העיתונאי ינון מגל מצטרף לערוץ 20 ויגיש יחד עם שמעון ריקלין תכנית אקטואליה יומית בשעה 19:00. יְהִי שְׁמוֹ לְעוֹלָם לִפְנֵי שֶׁמֶשׁ יִנּוֹן שְׁמוֹ וְיִתְבָּרְכוּ בוֹ כָּל גּוֹיִם יְאַשְּׁרֽוּהוּ. (תהילים עב, פסוק יז).

יזכר, יהיה לו זכר, יהיה לו המשך.

התנהלות לא מקובלת ולא ראויה. שכחת מה ההבדל בין עיתונאות לבין דוברות. ומגיש מהדורת מבט של הערוץ הראשון. את שירותו הצבאי, בדומה לבנט, העביר כקצין בסיירת מטכל. ראיון מיוחד שמרכז את כל הקלישאות של השמאל בשולחן אחד. פגיעתם קשה, לעיתים בחפים מפשע, אבל זה כמובן לא מעניין. אחת מהן ביטאה זאת בפוסט, תתנצל ישירות, אל תתנצל מול העולם הרחב ותבקש סליחה. לדברי מגל בתכנית שלו עם בן כספית ברדיו 103: שאלות 'תם' של אורלי וגיא לחכ (לשעבר) ינון מגל. בכך מצטרף מגל לתמר זנדברג, שכבר הודתה בכך בעבר גם היא. דוידוב סיפרה על האונס שחוותה לאחר דיון בפרשת מינוי השופט ברט קבאנו לבית המשפט העליון בארצות הברית. ינון, מן נין ונכד, מבנין נפעל, רצונו לומר כמו שהבן זכר האב כן יהיה שמו זכר לו לעולם למעשיו הטובים שיעשה. ינון מגל ואהוד אולמרט | צילום:

שגיתי בעבר בהתנהלות בלתי ראויה; כך נראתה פרשת ינון מגל ברשתות החברתיות. אתה מכיר את קמפיין ההמשך, 'למה לא התלוננתי'? קרא הכל על ינון מגל באתר גלובס: ישנם דברים שנאמרו בין ידידים.

עצומ×
עצומ×" ינון מ×'ל או שתתנצל ×'שי×"ור ×—×™ או שתתפטר ×'שי×"ור ×—×™ from res.cloudinary.com
בכך מצטרף מגל לתמר זנדברג, שכבר הודתה בכך בעבר גם היא. ומגיש מהדורת מבט של הערוץ הראשון. לדברי מגל בתכנית שלו עם בן כספית ברדיו 103: tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל: קרא הכל על ינון מגל באתר גלובס: ראיון מיוחד שמרכז את כל הקלישאות של השמאל בשולחן אחד. אחת מהן ביטאה זאת בפוסט, תתנצל ישירות, אל תתנצל מול העולם הרחב ותבקש סליחה. לדברי מנכל הערוץ, שכי פרנץ, ינון מגל עיתונאי ותיק מנוסה ומוכשר.

מגל נשאל בראיון האם הוא מתגעגע למסדרונות הכנסת.

אשאר חכ, לא אהיה יור סיעה ■ בנט: מגל, שכבר הודה בעבר בצריכת קנאביס אך טען כי עשה זאת לפני שנבחר לתפקיד חכ, סירב אז להתייחס לנושא. ינון ביקש להשתחרר אמש מתפקידו כיור הסיעה ונעניתי לבקשתו. קרא הכל על ינון מגל באתר גלובס: tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל: דוידוב סיפרה על האונס שחוותה לאחר דיון בפרשת מינוי השופט ברט קבאנו לבית המשפט העליון בארצות הברית. ינון מגל ובן כספית בודקים: שגיתי בעבר בהתנהלות בלתי ראויה; • ינון מגל ובן כספית ניסו ברדיו 103fm להבין: ינון מגל הודיע הבוקר (א') על הצטרפותו למפלגת הבית היהודי. ינון מגל ואהוד אולמרט | צילום: מי שחושב שאונס בכלל ושל ילדה בת 10 בפרט מצחיק לא יכול לקבל במה ברדיו או בכל מקום אחר. שכחת מה ההבדל בין עיתונאות לבין דוברות.

• ינון מגל ובן כספית ניסו ברדיו 103fm להבין: ישנם דברים שנאמרו בין ידידים. הנהלת וואלה מבהירה כי החברה והאחראית על הנושא בחברה לא קיבלו תלונה כלשהי נגד ינון מגל בתקופת העסקתו בחברה וגם לא לאחר מכן. מגל לא מכחיש את ההאשמה על הטרדה מינית במקום עבודה, שעולה מהפוסט. בנט זימן את מגל לשיחה, המשטרה שוקלת לזמן את העיתונאית לעדות.

ינון מ×'ל למתלוננות לכו ל×
ינון מ×'ל למתלוננות לכו ל×"תלונן ×'משטר×" from images1.ynet.co.il
News, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות. מה הסיכוי של הממשלה החדשה? • ינון מגל ובן כספית ניסו ברדיו 103fm להבין: רצונו לומר כל זמן שהשמש קיים יהיה זכר שמו. מגל, שכבר הודה בעבר בצריכת קנאביס אך טען כי עשה זאת לפני שנבחר לתפקיד חכ, סירב אז להתייחס לנושא. ינון מגל ובן כספית בודקים: לא מכחיש ומשתמש בעם זאת. לא ממש, אני עושה לביתי וטוב לי, זה מחיר גדול להיות בציבוריות הישראלית, אני שילמתי מחיר מאוד מאוד יקר, מה שעברתי היה מחיר מאוד גדול בבוא היום נספר.

מי שחושב שאונס בכלל ושל ילדה בת 10 בפרט מצחיק לא יכול לקבל במה ברדיו או בכל מקום אחר.

ינון מגל ובן כספית בודקים: במקרים רבים הפגיעה היא גם במתלוננות, צודקות או לא, אבל גם זה לא מעניין. הנהלת וואלה מבהירה כי החברה והאחראית על הנושא בחברה לא קיבלו תלונה כלשהי נגד ינון מגל בתקופת העסקתו בחברה וגם לא לאחר מכן. לא ממש, אני עושה לביתי וטוב לי, זה מחיר גדול להיות בציבוריות הישראלית, אני שילמתי מחיר מאוד מאוד יקר, מה שעברתי היה מחיר מאוד גדול בבוא היום נספר. מגל, עיתונאי ותיק ומגיש חדשות, ישמש גם כפרשן במהדורת החדשות של ערוץ הנהלת הערוץ מברכת על הצטרפותו למערכת החדשות והאקטואליה של הערוץ ומאחלת לו בהצלחה. News, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות. רצונו לומר כל זמן שהשמש קיים יהיה זכר שמו. כך נראתה פרשת ינון מגל ברשתות החברתיות. בנט זימן את מגל לשיחה, המשטרה שוקלת לזמן את העיתונאית לעדות. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי בכנסת העשרים במשך כשמונה חודשים. אשאר חכ, לא אהיה יור סיעה ■ בנט: מי שחושב שאונס בכלל ושל ילדה בת 10 בפרט מצחיק לא יכול לקבל במה ברדיו או בכל מקום אחר.